Taller postals de Nadal (escola/famílies)

Durant aquesta última setmana de novembre l’Escola Pràctiques I obra les seves portes a totes les famílies durant els tallers interdisciplinars de cicle.

Què són els tallers interdisciplinars?

Agrupar els alumnes de diferents nivells d’un mateix cicle per treballar junts i aconseguir un objectiu final.

• Al llarg del curs, l’alumnat va passant pels diferents tallers.

A cada cicle es treballen tallers de:

• Informàtica.
  • Emocions i música.
  • Taller artístic.
  • Manualitats amb anglès.

L’escola aprofita l’hora dels tallers per realitzar conjuntament amb les famílies les postals de Nadal. Els pares i mares podran participar d’aquesta activitat ajudant als seus fills/es i a la resta dels alumnes tot col·laborant i treballant amb equip.

CICLE MITJÀ

INFANTIL

CICLE SUPERIOR

CICLE INICIAL

L’objectiu d’aquests tallers és fomentar el vincle entre famílies i escola i nodrir-nos mútuament.

Esperem que us ho hagueu passat d’allò més bé ajudant els vostres fills/es.