PROJECTE LES ARTS: ESCULTURA A P3

Seguint el fil conductor de l’escola del projecte interdisciplinar: les Arts. A P3 ens hem centrat en L’ESCULTURA d’un artista conegut. JOAN MIRÓ.

Hem après què és una escultura de la mà d’aquest autor i fent reproduccions seves amb materials que tenim a l’abast a l’escola: Plastilina, pintura, fang, materials reciclats… per a finalment convertir-nos en artistes i crear la nostra pròpia escultura. A continuació veureu una mica del procés que hem seguit per crear les escultures que ja podeu gaudir a les vostres cases!

Tots portem un artista a dins!!