LA PRACTINA LA NOSTRA MASCOTA OLÍMPICA

Amb la vitalitat i la gràcia d’un atleta olímpic, la Practina emergeix com la mascota triomfant dels Jocs Olímpics de la nostra escola. Després d’un procés de votació intens entre els mestres, el nom Practina va brillar com una estrella guanyadora.

Representa l’esperit esportiu i la determinació: La Practina inspira a tots els estudiants a superar els límits i a perseguir l’excel·lència en cada prova. Amb un somriure radiant i una actitud enèrgica, guiarà els competidors i els animarà a donar el millor de sí mateixos en tots els esdeveniments.

Practina, la nostra amiga de les competicions, simbolitza la passió i la unitat que defineixen els nostres Jocs Olímpics escolars, i ens recorda que tots som capaços de grans fites quan treballem junts.