Els jocs tradicionals a l’escola.P5

Els jocs tradicionals són un element important i integral de la nostra cultura,que forma part de la nostra societat. Tenen un origen que es remunta a temps molt llunyans i es transmeten de generació en generació. Estan molt lligats a la història, cultura i tradicions d’un país, un territori o un nació. L’escola és el lloc ideal per apropar aquest jocs als nostres infants a fi d’afavorir-ne la transmissió i la integració. Hi juguem durant les estones de psicomotricitat al pati i l’aula. Aquest segon trimestre hem treballat el Mocador i la Xarranca.