VIU LES DISCAPACITATS

Aquest matí, l’alumnat de sisè hem pogut gaudir d’una gincama de discapacitats.

Aquesta campanya de sensibilització escolar permet als alumnes de 6è de primària de les escoles públiques viure de prop les vivències de les persones amb qualsevol tipus de discapacitat.

Les entitats col·laboradores amb la gimcana “Ara tu tens l’oportunitat. Viu les capacitats” s’encarreguen d’una prova perquè els alumnes puguin empatitzar amb ells.

– Aspid dissenya un circuit amb cadira de rodes.
– Down Lleida fa uns tallers per mostrar que les persones amb discapacitat intel·lectual poden aprendre i fer les mateixes activitats.
– Salut Mental Ponent ajuda a adquirir coneixements sobre la salut mental a través d’il·lusions òptiques.
– ONCE coordina una pràctica perquè guiïn un company/a com si no tinguessin visió, i Deixa’ns signar ensenya coneixements bàsics en la llengua de signes catalana (LSC).