TEATRADA

El passat dijous dia 9, a l’escola Pràctiques 1 vam celebrar la Teatrada, protagonitzada per l’alumnat de cinquè de primària.

Van representar les següents obres:

1- Els tres porquets.

2- La Caputxeta vermella.

3- El Patufet.

4- El flautista d’Hamelí

La resta de la comunitat educativa mestres, alumnes  i famílies vam poder gaudir de les funcions.

• Aquestes es van realitzar en diferents espais de l’escola:  Al patí de l’escola (primària), patí d’infantil, al gimnàs i al passadís del primer pis.

Per poder duu a terme un bon funcionament, els alumnes anaven per parelles. Els de sisè es feien càrrec dels de P3, els de quart de P4, els de tercer de P5 i els alumnes de cicle inicial van fer parella entre ells.

La tarda va estar molt enriquidora en tots els sentits. Els alumnes de cinquè ho han fer molt bé.

Moltes gràcies a l’Eva professora d’educació per organitzar aquestes obres de teatre.

Fantàstic.

No dubteu en tornar a veure les obres!!

ELS TRES PORQUETS

LA CAPUTXETA VERMELLA

EL PATUFET

EL FLAUTSTA D’HAMELÍ

1. Saray

Aquesta ha set la primera Teatrada que hem vist, ens ha agradat molt! 😍 Moltes felicitats als actors/actrius, a l’escola per l’organització i també molt bonic com els grans acompanyaven als petits!
    Bravo!! 👏🏻👏🏻