TEATRADA

Aquesta tarda a l’escola hem celebrat la Teatrada, protagonitzada per l’alumnat de cinquè de primària.

Han representat les següents obres:

1- La Blancaneus i els set nans.

2- Les set cabretes i el llop.

3- La rateta que escombrava l’escaleta.

La resta de la comunitat educativa mestres, alumnes  i famílies hem pogut gaudir de les funcions.

• Aquestes s’han realitzat en diferents espais de l’escola:  Al patí de l’escola (primària), patí d’infantil i al gimnàs.

Els alumnes han anat per parelles. Els de sisè es feien càrrec dels de P3, els de quart de P4, els de tercer de P5 i els alumnes de cicle inicial han fet parella entre ells.

La tarda ha estat molt enriquidora en tots els sentits. Els alumnes de cinquè ho han fer molt bé.

Moltes gràcies a l’Eva professora d’educació per organitzar aquestes obres de teatre.

Fantàstic.

No dubteu en tornar a veure les obres!!

LA BLANCANEUS I ELS SET NANS

LES SET CABRETES I EL LLOP