STEAM DRONS

A l’escola aquesta setmana hem introduït el Dron amb finalitats educatives!

La nostra idea és que aquesta eina, el DRON,  pot ajudar a desenvolupament de les competències bàsiques de l’alumnat i reforçar l’ús de les TIC a classe.

D’altra banda, l’ús de drons contribueix a fomentar diferents competències com ara les intel·ligències múltiples o les habilitats creatives.

La seva versatilitat fa possible utilitzar-los a tots els nivells educatius i aplicar-se a diferents matèries curriculars.

En la primera activitat que hem realitzat amb l’alumnat de cicle superior els hem PLANTEJAT UN REPTE: Quants metres fa el gimnàs?

Sí voleu veure que bé s’ho han  passat no dubteu en veure el vídeo.