Sortida a Barcelona

Els alumnes de Cicle superior de l’escola ahir vam anar d’excursió a Barcelona a veure el Museu Olímpic per tal de conèixer més de primera mà coses relacionades amb els Jocs Olímpics.

Durant l’estancia al Museu vam poder gaudir d’una explicació del naixement dels Jocs Olímpics fins l’actualitat, vam poder descobrir diferents coses:

• Les dones primerament no podien participar.
  • Estaven dedicats als Deus pagants.
  • Tenien la finalitat d’entrenar als participants per anar a la guerra.

Després de l’explicació vam passar  a la part de l’exposició dels diferents esports Olímpics. És en aquest lloc on vam poder anar coneixenet més dels diferents esports Olímpics i els seus participants.

Per acabar, vam poder jugar una estona i posar-nos a la pell dels participants dels jocs, tot practicant algun esport.

Mes tard vam anar a dinar i per la tarda vam fer la visita al Jardí Botànic. Allí ens ho vam passar d’allò més bé, tot  descobrint plantes i coneixent la natura autòctona de diferents parts del món.

Si en voleu veure més coses, no dubteu en clicar el vídeo.