RACONS MATEMÀTICS

L’alumant de cinquè aquest segon trimestre iniciem els racons matemàtics. Partim la classe en sis grups de 4/5 alumnes.

Cada sessió de racons dura una hora, però durant aquesta hora passem per dos espais diferents.

Espais:

1- Calculem: agafem la llibreta de matemàtiques i seguim repassant les quatre operacions bàsiques.

2- Aprenem jugant: hi ha diferents jocs matemàtics per passar una bona estona amb els companys sense deixar de banda els continguts matemàtics.

3- Robòtica: on l’alumnat gaudeix creant els diferents robots.

4- Detectius matemàtics: de forma cooperativa  seguim treballant els problemes amb el dossier (9 set) editorial Nadal.

5- Figures i cossos: a través del jocs cooperatiu  treballem les figures geomètriques.

6- Numeració: Els alumnes comparteixen els seus coneixements i seguim treballant els nombres amb fitxes, jocs….