PLA D’OBERTURA DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

El Departament prepara la reobertura de centres escolars per quan els territoris vagin entrant en fase 2 de desconfinament. També deixa clar, però, que el curs continua desenvolupant-se telemàticament fins el 19 de juny i que les mesures de presencialitat al centre són excepcionals i no continuades.

Us adjuntem de manera breu el Pla d’Obertura de la nostra escola que es dura a terme solament en el cas que el dilluns dia 8 entrem en la fase 2 de desconfinament.

Les tutores i tutors es posaran en contacte amb vosaltres a través del correu electrònic per donar-vos cita prèvia.

Molta salut!!!

INFORMACIÓ A TENIR EN COMPTE: PLA D’OBERTURA DE L’ESCOLA