Jaume Barrull

Aquest dimarts a l’escola vam celebrar el Sant Jordi i com cada any es van repartir els premis del concurs Jaume Barrull. Aquest curs 2018/19 s’ha celebrat la trenta-sisena edició.

36 PREMI LITERARI “JAUME BARRULL”
El jurat qualificador d’aquest 36 Premi Literari “Jaume Barrull”, es va reunir el dimecres 10 d’abril de 2019 a les 16:45 hores a la sala de professors de l’escola, per tal de valorar els treballs presentats i decidir, sota el seu criteri, els mereixedors dels premis.

El Jurat estava format pels següents membres:

Secció Cicle Mitjà

Emma Carrera

Esther Villoria

Jordi Rodoreda

Esther Galera

Montse Tomàs

Secció Cicle Superior

Núria Serra

Marta Salla

Sònia Hidalgo

Ana M. Torres

Joan Nogués

Secretari: Emili Llauradó

Després de llegir, comentar i valorar els treballs presentats, es va acordar el següent veredicte:

• Premi alumnat de tercer.
    • Narració guanyadora amb el títol EL CONILL I LA GRANOTA autora amb el pseudònim Rumania que correspon a la Giorgiana Dogaru.
  • Premi alumnat de quart.
    • Narració guanyadora amb el títol EL BOSC MAGIC autora amb el pseudònim Clàudia que correspon a la Soraya Buwayev.
  • Premi alumnat de cinquè.
  • Premi alumnat de sisè.
    • Narració guanyadora amb el títol EL PRIMER DIA (1) autora  amb el pseudònim Maria Dolors que correspon a la Pamela López
  • Premi de Cicle Mitjà.
    • Narració guanyadora amb el títol ELS TEMPLERS DE LA PAU autora amb el pseudònim Alcarràs que correspon a la Irene Ribes.
  • Premi de Cicle Superior.

VÍDEO DELS GUANYADORS

SARDANA CONJUNTA: CLOENDA DEL DIA

Emili Llauradó
Secretari del jurat

L’equip directiu de l’escola vol donar les gràcies a tots els professors, pares i alumnes implicats en aquest concurs i us anima de nou a participar en la propera edició. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *