INICIEM ELS RACONS DE CATALÀ

Els alumnes de sisè avui hem iniciat els racons de català. Aquesta any hi ha alguna novetat i la veritat és que ens ha agradat molt.

Distribuim l’hora en sis racons que tenen una durada de 30 minuts, per tant, en una hora passem per dos racons.

Els racons són els següents:

RACÓ 1: M’AGRADA LLEGIR. Els alumnes agafen un llibre de la biblioteca del passadís i llegeixen. En aquesta biblioteca troben llibres de totes les tipologies, per tant, poden llegar/consultar les temàtiques que més els agraden.

RACÓ 2: ENS COMUNIQUEM. Juguem a diferents jocs, l’única premissa és que només podem parlar en llengua catalàna. El joc estrella és el Dixit.

RACÓ 3: NO FAIG FALTES. En aquest espai tenim una llibreta de color verd en la qual anem redactant diferents temes. La redacció ha de tenir mínim 12 línies. Un cop acabada el Mestre la corregeix i la passem a net.

RACÓ 4: MÚSICA I PARAULES: Aquest racó és nou i és molt divertit. hem d’escollir una música, escoltar-la plenar els espais en buit, buscar información sobre el cantant i despres clasificar les 10 paraules segons la seva categoría gramatical.

RACÓ 5: CONEC LA MEVA LLENGUA. En aquest racó treballem l’ortografia tot treballant de manera conjunta amb la resta dels Companys tot realitzant exercicis de fitxes plastificades.ñ

RACÓ 6: ENTENEM EL QUE LLEGIM. És un espai on treballem la comprensió lectora de manera grupal a través de fitxes de comprensió lectora diverses; poden ser lectures, imatges, cerca per internet….

VOLEU VEURE QUE BÉ ENS HO HEM PASSAT, DONCS NO DUBTEU EN VEURE EL VÍDEO