DIA DE LA PAU

Avui a l’escola hem celebrat el dia de la Pau o també anomenat: Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP)

Fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment.

Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi).

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

– El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

A l’escola durant aquesta setmana hem treballat diferents activitats relacionades amb la temàtica de la PAU i avui, tota l’escola conjunta ho hem festejat  tot fent un mural gegant amb missatges bons i dolents.

Cada nen ha posat el seu granet de sorra i així, amb l’ajuda de tots, hem pogut elaborar aquest mural.

• En aquest Mural de paraules/frases estan dipositats tots els missatges positius dels alumnes de l’escola. Des dels més grans,  fins als més petits.

En voleu veure detalls…., doncs mireu el vídeo!!