CONTA CONTES – LUIGI

Aquest matí hem tingut una visita molt especial a l’aula. Ha vingut el Luigi, el pare del Robert de 5è, a compartir una estona amb nosaltres i a explicar-nos un conte. Aquesta setmana celebrem Sant Jordi, i per aquest motiu diverses famílies estan venint a l’escola per participar en activitats de lectura i narració de contes, cosa que ens fa molta il·lusió.

El Luigi ha arribat amb la seva guitarra, fet que ja ens ha despertat molta curiositat i entusiasme. Primer de tot, ens ha explicat el conte del fantasma blau, una història que alguns ja coneixíem, però que ens ha agradat molt tornar a escoltar, sobretot amb la seva manera tan expressiva d’explicar-la.

Després del conte, hem passat a una part més participativa i musical. Acompanyats pel so de la guitarra, hem cantat tots junts i hem gaudit molt compartint aquest moment. A continuació, ens hem animat a crear els nostres propis garrotins. Hem deixat volar la imaginació, inventant lletres divertides i originals, i alguns fins i tot s’han atrevit a cantar-les davant dels companys.

Ha estat una experiència molt enriquidora, ja que no només hem escoltat un conte, sinó que també hem treballat la creativitat, l’expressió oral i el gust per la música. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit d’una estona diferent, plena de riures, música i imaginació.

Moltes gràcies al Luigi per venir a compartir aquest moment amb nosaltres!

Sí voleu veure que bé ens ho heu passat, no dubteu en veure el vídeo, clica aquí

Screenshot

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut