Batuda – Escola Pràctiques 1

Avui dia 10 de juny tota l’escola Pràctiques 1 hem sortit a fer una batuda per la nostra ciutat seguint les directrius de la Lulu CleanPlanet.

Al llarg del matí, l’alumnat de l’escola amb els seus respectius mestres hem realitzat una recollida selectiva de residus de diferents punts de la ciutat.

L’alumant d’infantil han recollit brossa al pati de l’escola, cicle inicial al Rectorat, mitjà a la plaça de l’Escorxador i els més grans , el cicle superior han anat al riu.

Ha estat un matí diferent. L’alumnat de l’escola ha vist de primera mà com n’està de bruta la nostra ciutat.

Ens ha agradat molt poder participar en aquesta iniciativa.

Moltes gràcies per tot, Lulu.

Aquí podeu veure un tastet de la nostra batuda.