40è concurs Jaume Barrull i teatre Sant Jordi 4t

El passat dimecres 19 d’abril a l’escola vam celebrar Sant Jordi i com cada any es van repartir els premis del concurs Jaume Barrull.

Aquest curs 2022/23 s’ha celebrat la quarantena edició de manera presencial al pati de l’escola, com ja es tradició aquest concurs literari està obert a les famílies les quals poden assistir-hi de manera presencial.

PREMIS JAUME BARRULL

OBRA DE TEATRE – SANT JORDI 4t PRIMÀRIA

40è PREMI LITERARI “JAUME BARRULL”

El jurat qualificador d’aquest 40è Premi Literari “Jaume Barrull”, es va reunir el dilluns 17 d’abril de 2023 a les 16:45 hores a la sala de professors de l’escola, per tal de valorar els treballs presentats i decidir, sota el seu criteri, els mereixedors dels premis.

El Jurat estava format pels següents membres:

Secció Cicle Mitjà

Secció Cicle Superior

Sònia Hidalgo (absent)

Marta Salla

Ventura Begué

Júlia Guiu

Carme Maria Ochoa

Núria Serra

Ricard González

Óscar Labat

Pilar Miralbés

Ariadna Guiseris

Secretari: Emili Llauradó

Després de llegir, comentar i valorar els treballs presentats, es va acordar el següent veredicte:

• Premi alumnat de tercer.
    • Narració guanyadora amb el títol Cosmo el llopautora amb el pseudònim  Nylia que correspon a la Aylin López Morales.
  • Premi alumnat de sisè.
    • Narració guanyadora amb el títol ” Robo loboautora amb el pseudònim AjoPodrido 126 que correspon a l’Ares Siscart Agustí.
  • Premi de Cicle Mitjà.
    • Narració guanyadora amb el títol ” LA SALTA I LA SEQUERA autor amb el pseudònim Mia que correspon a la Diana Viñals Serra.

Emili Llauradó
Secretari del jurat

L’equip directiu de l’escola vol donar les gràcies a tots els professors, pares i alumnes implicats en aquest concurs i us anima de nou a participar en la propera edició.