ELS MASSAIS DONEM LA BENVINGUDA A LA TARDOR!

Els nens i nenes de les classes dels massais (P-4) hem dut a terme diverses activitats per donar la benvinguda a la Tardor.
Vam fer una petita sortida pels voltants de l’escola tot observant els canvis en el paisatge i també vam poder gaudir d’una estona de joc, va ser molt divertit! Ens vam endur a la classe moltes fulles, troncs i fruits per decorar un dels arbres del passadís!
També vam celebrar la Castanyada amb tots els nens i nenes de l’escola. Durant el matí vam fer una recepta que vam compartir durant la tarda amb tots els companys. I entre mossegada i mossegada, les castanyeres de l’escola ens van regalar una paperina, que vam fer amb els nens i nenes de cinquè, plena de castanyes calentones! Boníssimes!
Aquesta setmana, per acabar de conèixer amb més profunditat la Tardor, hem fet un tastet de fruits típics d’aquesta estació. Ha estat un plaer poder tastar la dolçor de les fruites com les figues, els caquis o les mandarines, i el gust salat d’alguns dels fruits secs que entre tots hem portat a les classes.
Tot seguit us deixem un recull d’imatges de totes aquestes activitats que us hem explicat. Així podeu compartir amb nosaltres tot el que anem aprenent dia a dia a la nostra escola!