Setmana literària “Els colors de la poesia, poesia de colors”.

Després d’una setmana intensa immersos en el món literari recuperem la normalitat a les aules i compartim les lectures del Guanyadors dels Jocs Florals i les obres dels nostres PANTONES de colors. Compartim també els llibres que han generat una segona vida en les noves mans acollidores i que em escollit de manera amorosa. Llibres que tenen un significat especial, un tacte diferent, un aroma concret, que ens obren finestres a la imaginació i ens fan més lliures “somiadors”.

Guanyadors dels Jocs Florals 2017

Divendres a la tarda vam fer el lliurament dels premis dels Jocs Florals de les diferents categories amb companyia de les famílies. Felicitats als guanyadors i participants al certamen!!

L’equip educatiu vam compartir un dinar literari on es va fer entrega de la tradicional “flor de primavera” i l’amic invisible literari. Pensem un llibre per a cadascú.

Durant el matí del divendres es va realitzar el Mercat d’intercanvi de llibres i l’asseguda literària.

Els padrins lectors van acompanyar als seus fillols en el viatge màgic dels contes.

La tarda del dijous va estar plena de poesies en la Marató de poesia de les nostres famílies. Moments molt emotius que ens generen vincles. Poesies en diferents llengües que ens connecten amb el ritme, la melodia, el to, l’entonació i el llenguatge no verbal per poder apreciar la riquesa de la diferència i la diversitat lingüística.

L’AMPA ha realitzat tallers de Sant Jordi i la representació de la seva llegenda. Com cada anys s’ha muntat la parada de llibres per recaptar fons fer l’escola i s’ha fet entrega d’un lot de llibres de coneixement per ampliar el fons bibliogràfic de la nostra biblioteca “Joana Raspall”.

El vestíbul de l’escola s’ha omplert de color amb les fotografies del V Concurs fotogràfic i les obres presentades al certamen dels Jocs Florals 2017. L’exposició romandrà oberta duran el mes de maig.

L’espectacle Môesia ha obert els actes de la setmana literària, a càrrec d’Elisenda Rué i amb un trajecte a través de les poesies amb toc de clown.