Jornada de portes obertes, dia de les famílies.

fullsizerender1

La Jornada de portes obertes “dia de les famílies” serà el Dimarts 14/03/17de 16:45a 19:00. Si no us és possible assistir el dia de la Jornada i teniu interès en visitar l’escola, podeu posar-vos en contacte directament al centre (de dilluns a divendres de 9:00-14:00 i de 15:00-16:30) o través del correu a8060605@xtec.cat o telefònicament 937727432.

La Jornada de portes obertes de l’escola Font del Roure, coincideix amb el “dia de les famílies” on conflueixen aquelles famílies que ja formen part de la comunitat i aquelles que en formaran. És un dia especial i que vivim molt amorosament, ja que els nens i nenes mostren als seus familiars l’escola que viuen dia a dia amb il·lusió.

Les noves famílies que s’incorporen al centre són rebuts per un equip de mestres i pares que els guien pels diferents espais de l’edifici i poden conèixer el projecte educatiu del centre.

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:

• conèixer el calendari de tot el procés,
  • consultar els centres i l’oferta de places escolars,
  • conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds i també la documentació necessària per justificar-los,
  • presentar la sol·licitud i la documentació en el termini que s’estableixi.

Les sol·licituds s’ordenen d’acord amb l’aplicació dels criteris de prioritat

Cada centre educatiu us pot informar del seu projecte educatiu, dels ensenyaments que imparteix, de les places de què disposa, de l’adscripció a altres centres i si té mitjans específics d’adaptació a determinades discapacitats dels alumnes. Normalment els centres organitzen jornades de portes obertes abans del període de preinscripció.

Cada any el Departament publica la resolució que regula el procés de preinscripció, on s’estableixen les dates i els terminis que són específics per a cada ensenyament.

JPO 2015.