Les piles, a L’Apilo de l’escola

El nostre institut s’ha apuntat a la campanya Apilo XII, en favor de la sostenibilitat ambiental. L’Agència de Residus de Catalunya i les entitats gestores dels sistemes col·lectius de recollida, han organitzat un concurs de recollida de piles, Les Piles, a l’Apilo de l’Escola, dirigit als centres educatius de Catalunya per tal de fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies. Aquests residus en poden dipositar en un contenidor que s’ha instal·lat al vestíbul de l’edifici Serra de Marina.

apilo