Ens presentem

Els alumnes i les alumnes de primer ens presentem

Hola!

Som els alumnes i les alumnes de primer, estem treballant molt i aprenent moltes coses. A plàstica hem fet uns autorretrats i amb ells ens agradaria presentar-nos. (Per a veure cada dibuix de més aprop cliqueu a sobre de la foto)

Nosaltres som els alumnes de 1erA. D’esquerra a dreta i dalt a baix som :

Lara Iruela, Norman Pérez, Lucia Belmonte, Samuel Gonzalez, Kevin Linares, Pedro Carrera, Samara Suñé, Óscar Blasco, Martí Roca, Vailani Montesinos, Ayman Achibihi, Irene Martí, Inas El Kariouhi, Samuel Liriano, Àlex Pérez, Abdrrahman El korchi, Naomi Coman, FedericoHenriques, Meritxell Plana, Ingrid Cuesta, Ander López, Fátima El Jabouri, Carla Guerrero, Karen Mora, Andrea Andrés, Luama Garcia, Naiara Ahumada.

I nosaltres som els alumnes de 1er B. D’esquerra a dreta i de dalt a baix:

Ishaq Saizi, Naiara Gonzalez, Edgar Rivero, Ivan Moure, Nisrine Janner, Nadia Plasencia, Marc Bocero, Ariadna Bailén, Nur Orterga, Joaquin Uror, Samoa Córdoba, Saray Hernandez, Sofia Atamanva, Júlia Roldan, Lucia Molero, Sandra Garcia, Héctor Tomé, Sara Galán, David Hinojosa, Amina Rougui, Àlex Beltran, Kevin Marin, Jhynifer De Souza, Gabriel Patenza, Elías Rodriguez, Iker Rioo.