Juguem amb la música

La música és l’expressió més gran i genuïna de l’ésser humà. Amb la música els infants poden desenvolupar de manera única la seva imaginació i la seva inabastable creativitat. En definitiva, viure una vida més plena i feliç.
Des de l’escola, els nens i nenes d’infantil,… Llegeix més»

PILOTA RASA AL GIMNÀS

Quina sort tenim a l´escola Torroja i Miret que tenim un ampli gimnàs.
Els dies que plou podem continuar amb els nostres aprenentatges d´educació física tot i que no puguem sortir a l’exterior.
Avui hem fet una altra sessió de PILOTA RASA on aprenem a respectar les normes de joc i les decisions dels àrbitres.
Si encara no saps de que es tracta el joc de la PILOTA RASA pots preguntar-ho a qualsevol alumne de cicle superior i t´explicarà la seva dinàmica.
Fins aviat!… Llegeix més»

Totes les actuacions del Festival de Nadal 2023

Tot l’alumnat de l’Escola Torroja i Miret ha participat aquest dilluns i dimarts en el Festival de Nadal, on ha pogut lluir-se mostrant-nos diferents facetes artístiques interpretant nadales i poemes amb diversitat de llengües i estils. Durant les darreres setmanes han treballat dur amb les mestres de Musica i Anglès i tutors/res, però el resultat ha estat un festival molt bonic i entretingut per celebrar l’arribada de les festes nadalenques.… Llegeix més»

Aquest és l’arbre del Torroja!!!

Benvolgudes famílies, durant la passada setmana vam celebrar la Green Week a l’escola, amb un seguit d’activitats encaminades a conscienciar l’alumnat sobre la cura i el respecte del medi ambient. I també us vam demanar el vostre suport recollint tots els taps de plàstic que poguéssiu perquè els vostres fills i filles creessin una obra d’art efímer molt emotiva.… Llegeix més»

Els patges reials arriben al Torroja

Els tres patges reials, en representació dels Reis d’Orient, han visitat aquest divendres l’Escola Torroja i Miret per rebre les cartes i peticions de l’alumnat del centre. Durant l’acte, els patges s’han interessat pel treball i el comportament dels nenes i nenes de l’escola, prenent bona nota. … Llegeix més»

Arriba el Festival de Nadal!!!

Benvolgudes famílies, un any més celebrem l’inici de les vacances de Nadal amb un festival de fi de trimestre. En aquest festival el nostre alumnat us volen ensenyar una mostra del que han aprés durant el primer trimestre. Us deixem el recull de poemes i cançons que interpretaran els vostres fills i filles.… Llegeix més»

Celebrem la Green Week a la nostra escola!

Durant tota aquesta setmana farem unes jornades temàtiques d’escola verda, on es treballaran aspectes del nostre entorn proper, com la cura de plantes, la cura del planeta, accions per millorar el medi ambient… Us animem a participar amb les diferents propostes.… Llegeix més»

El Cicle Mitjà visita els Molins de Montblanc

Els dies 16 i 17 de novembre l’alumnat del Cicle Mitjà vam visitar els antics molins de farina medievals que hi ha a les afores de Montblanc. Va estar una experiència molt enriquidora per tothom doncs vam adquirir molts coneixements interessants. Així mateix,  vam estar en contacte amb la natura que ja mostrava els signes de l’arribada de la tardor.… Llegeix més»