Ningú és un zombi?

L’IPM segueix apostant per la promoció de la lectura entre l’alumnat, en aquest cas de primer curs d’ESO, i és per aquest motiu que ahir dimarts ens va visitar al centre l’autor de la novel·la “Ningú és un zombi”, el reusenc Jordi Folck.

Home d’una extraordinària capacitat expressiva, l’escriptor d’aquesta divertida i educativa novel·la ens va tenir captivats en tot moment, de la manera més simpàtica, amb les seves teories sobre els famosos i afamats morts vivents… alguns dels quals, sembla ser, s’amaguen entre nosaltres.

En acabar, els i les alumnes que així ho van voler es van apropar al tauler on en Jordi Folck autografiava els exemplars que li portaven.