Cartes al director: els mals hàbits amb els mòbils

Els alumnes de l’institut tenen la conducta d’utilitzar el mòbil de manera continuada, sense cap permís, i això s’està descontrolant. Em sembla que les incidències ja no serveixen.

Encara que sembli una tonteria, l’ús del mòbil porta moltes conseqüències negatives. Els alumnes tenen la facilitat de distreure’s més, no paren atenció a l’hora de classe i fan les coses més ràpid, cosa que els porta a fer-les malament i sense pensar. Utilitzar el dispositiu mòbil em sembla que rebaixa el rendiment dels estudiants, tant a classe com fora, i hi ha moltes raons de queixa.

Espero un canvi perquè tot vagi millor i els estudiants, en el seu dia a dia, puguin donar el màxim rendiment per assolir bé les matèries, i així també sentir-se bé amb ells mateixos i sobretot crear una millor conducta al centre. Proposo informar a tots els pares d’això perquè siguin conscients dels problemes causants.

Redacció: Xavier Miràngels