Visita de l’alcalde a 1r d’ESO

El darrer dia d’aquest curs, el dimarts 20 de juny, hem rebut una visita molt especial a l’institut. El batlle de la ciutat, Rafa Navarro, i el cap de gabinet, Toni Civit, han passat per totes les classes de primer d’ESO per cloure el projecte Premià es llegeix.
Els alumnes de cada grup han preparat la reflexió final del projecte, que enguany ha consistit en una carta adreçada a l’alcalde en què relaten tot el que han treballat i après de la vila al llarg del curs. Cada text acaba amb una sèrie de suggeriments i preguntes que el
senyor Navarro ha respost amb molta amabilitat.
El projecte Premià es llegeix ha rebut, des del seu inici, el suport de l’ajuntament de Premià i les explicacions que, any rere any, ha donat en Toni Civit a les aules han contribuït a augmentar el coneixement de la vila per part del nostre alumnat. Celebrem que aquesta visita hagi estat el primer acte oficial de l’alcalde en la nova legislatura, fet que suposa un reconeixement per la feina feta pel centre i pel seu alumnat.
Moltes gràcies, senyor alcalde!