Visita a la “Fábrica Ciência Viva” d’Aveiro

En el marc del programa Erasmus+, els professors de cicles formatius Eva Domingo i Ramon Sanmiquel visiten aquesta setmana, del 17 al 21 de juliol, les instal·lacions de la Fábrica Centro Ciência Viva d’Aveiro. El projecte va néixer d’un pacte entre la Universitat, el municipi d’Aveiro, i 11 ciutats més de la regió. El projecte europeu, que va iniciar-se amb els alumnes de 4rt de primària, ha esdevingut un projecte de promoció de la tecnologia a tot el país. L’èxit del projecte rau en l’impuls que des de la conselleria d’Educació d’Aveiro es va donar per tal que esdevingués un servei estratègic educatiu. A dia d’avui aquest forma part del projecte Tech City Aveiro i compta amb una àmplia xarxa d’entitats educatives que promouen, entre d’altres coses, la ciència entre l’alumnat de 3 a 13 anys. El projecte és un bon exemple de com des de la Universitat s’impulsa de manera integrada la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques (STEAM) a nivells d’educació de primària i secundària.