Una vintena d’alumnes de l’Aula d’Acollida de l’IPM visiten Can Salamó

Alumnes de diferents grups de l’Aula d’Acollida van visitar l’Espai Jove Can Salamó de Premià de Mar per conèixer els serveis i els recursos que ofereixen per al jovent del municipi. La visita, que es va dur a terme el passat dijous 22 de febrer al matí, va estar guiada pel personal de l’equipament, l’Abril, l’Albert i en Lluís.
Els alumnes de l’Aula d’Acollida van conèixer el servei No t’aturis, que organitza activitats i tallers diversos pels joves; el servei Escolta Activa, que acompanya i assessora els nois i noies en qüestions emocionals; i el servei d’orientació acadèmica, professional i d’emprenedoria. Tots tres, gratuïts per als joves.
La visita també va servir per conèixer les instal·lacions de l’espai, que disposa d’una sala polivalent i de jocs i d’un espai d’estudi. Finalment, els tècnics de Can Salamó van preparar un Kahoot per posar a prova el grau de coneixement dels alumnes sobre l’equipament.
La visita va finalitzar amb un petit esmorzar de germanor.