Taula d’experiències sobre intercanvis juvenils internacionals

El dia 23 de maig, dimarts, es realitza una sortida organitzada dins del marc de la programació de Formació Professional Bàsica que duem a terme des del departament d’Electricitat i Electrònica del nostre Institut. La visita s’emmarca en l’aprofitament dels mòduls de síntesi i comunicació i l’objectiu és participar de manera activa a la taula rodona “Taula d’experiències sobre INTERCANVIS JUVENILS INTERNACIONALS”, a la seu del Consell Comarcal del Maresme. Els nostres alumnes parlaran de l’experiència d’intercanvi ja realitzada, del curs que vam fer a Letònia i del projecte d’intercanvi que han estat treballant al crèdit de síntesi i que s’ha presentat a l’Agència Nacional de Romania. La nostra ponència es durà a terme de 10.25 a 10.45h. L’objectiu és valorar la feina que fan els alumnes i treballar diferents aspectes comunicatius. Aprofitem l’avinentesa per animar al vostre fill/a a sumar-se a l’intercanvi juvenil que volem dur a terme a Romania el proper mes de Setembre (del 10 al 17) i que serà íntegrament en anglès.

Taula experiències banner