Sortida al Saló de l’Ensenyament

El dijous 21 de març l’alumnat de segon curs de Formació Professional Bàsica i l’alumnat del CAS va anar al Saló de l’Ensenyament.

Els i les alumnes van fer una volta per tots els recintes i per tal de veure opcions i sortides professionals de cara l’any vinent.

Els recintes que van cridar-los més l’atenció van ser el de la Formació Professional i el de les entitats (situat al recinte d’ocupació laboral).

L’alumnat de Formació Professional Bàsica va rebre una xerrada exclusiva i feta a mida per tal de conèixer les sortides acadèmiques concretes després de la seva formació.

Els professionals de “Dep Institut” els hi van donar estratègies per analitzar la millor sortida acadèmica en funció de diferents variables com l’autoconeixement, el coneixement del mercat laboral i el coneixement de determinades professions.

L’alumnat va poder recollir tríptics, xerrar amb professionals de l’àmbit que els interessava i gaudir d’aquesta conferència exclusiva.

Finalment, també van poder conèixer entitats i associacions on buscar feina o fins i tot començar a treballar.