Sortida a l’Exporecerca Jove XXIII de 1r de Batxillerat Tecnològic

L’alumnat de primer de Batxillerat tecnològic ha estat a la XXIII Exporecerca Jove el dia 10 de març a la universitat URL Campus La Salle, acompanyat per les professores Cristina Blaya i Maite Enfedaque .

Es tracta d’una fira internacional de recerca que es celebra anualment a Barcelona. Els seus objectius són afavorir la recerca entre els joves, promoure l’intercanvi d’experiències i coneixement, i afavorir la participació en altres fires i congressos d’àmbit nacional i internacional. La fira acumula un total de 23 edicions i la fan joves per a joves. Molts dels guanyadors d’anteriors edicions esdevenen els voluntaris que duen l’Exporecerca.

El nostre alumnat s’ha interessat pels diferents projectes de caràcter lingüístic, tecnològic, científic, social i esportiu que s’han exposat als estands de la fira. Molts n’hem nota per als nostres projectes.