Setmana Europea de Prevenció de Residus

Aquesta setmana els alumnes de l’optativa de Medi Ambient de 1r d’ESO hem penjat a l’institut els murals que hem estat elaborant durant tot el trimestre. En aquests murals hi ha representat l’impacte que tenen els residus pel medi ambient i què podem fer els ciutadans per evitar-los, per conscienciar l’alumnat de la importància de l’economia circular i de les “10 R”. Aquesta acció està emmarcada dins la Setmana Europea de prevenció de Residus, que es celebra enguany entre el 19 i el 27 de novembre.

1. Damià

M’encanta!! Heu guarnit l’institut amb eslògans i murals molt encertats!!!! I basats en la primera R, REDUIR!!! Felicitats!