Recital poètic

El dilluns 6 de febrer, els alumnes de 1r C i els de 1r D vam fer dos recitals poètics, un a les vuit i l’altre a les nou. Vam preparar-ho amb molta il·lusió i vam interpretar poemes d’autors catalans i cançons del cantautor alellenc Narcís Perich, el qual ens va acompanyar amb la seva guitarra, la seva harmònica i la seva veu. Va ser un matí màgic en què vam gaudir de la poesia i la música d’en Narcís que ens va captivar amb la seva sensibilitat com a intèrpret i lletrista. Tot un regal!
Volíem donar les gràcies als profes i als alumnes que ens van fer de públic, a la Maite Massana i al Carles Jové els cal·ligrames, al Joan Marc Ramos pels consells i les bones idees, a la Margalida Capellà pel seu suport i, especialment, a l’Alfred Redrado per ajudar-nos amb tot el muntatge i estar sempre disponible.
Moltes gràcies a tots!!!

recital-narcis-perich

1. sara

va ser una experiència inoblidable mai pensaria que recitaria un poema davant de tanta gent gràcies a tots m’ho vaig passar molt bé espero repetir alguna cosa igual

2. somnis

Una gran iniciativa i una oportunitat única de disposar d’un gran cantautor compartint una estona de poesia amb nosaltes. Bona feina, nanos.