Participació de l’Institut Premià de Mar a l’FP Challenge

El passat divendres, dia 26 de gener, alumnes de diferents cicles formatius de Premià de Mar van participar en l’FP Challenge, un nou esdeveniment emprenedor impulsat per la Xarxa Emprèn FP, amb altres estudiants de quatre instituts del Maresme: Thos i Codina, Miquel Biada, Escola Pia Santa Anna i l’Institut Premià de Mar. L’alumnat es va agrupar dividint les persones per centres i per estudis, ja que provenien de diferents graus formatius i PFI: sistemes microinformàtics i xarxes, guia del medi natural i de lleure, jardineria, activitats comercials, electrònica, cuina, i vivers i jardins.

Els Espigoladors, que és una organització sense ànim de lucre que lluita contra el malbaratament alimentari a la vegada que empodera persones en risc d’exclusió social, els hi va proposar un repte per combatre aquestes problemàtiques. Cada grup havia de treballar durant tot el matí, intercanviant idees i suggerint solucions al repte d’una manera transformadora, participativa, inclusiva i sostenible. Un repte per prendre consciència, una oportunitat per fomentar la creativitat i les habilitats emprenedores d’una manera original i innovadora. Unes solucions que van ser exposades, votades i premiades.

Agraïm l’acompanyament i el suport de les direccions, que van ser el jurat de la trobada, i, especialment, a l’alumnat que va participar.