Noves col·laboracions amb Ràdio Premià

Els darrers dimecres hem tornat a participar a l’espai Escoles, de Ràdio Premià de Mar, per parlar dels processos de preinscripció escolar i del Dia Internacional de les Dones. En el primer cas hi va assistir el director del centre, en Salvador Redón.

En el segon, les alumnes de 3r d’ESO Martina Egea López, Luna Lamarlere Alonso i Noa Mendoza Pujada, van parlar de la importància de la jornada reivindicativa, del paper de les dones al llarg de la Història i de la necessitat de fer-les visibles i properes a tots els nivells (social, acadèmic, …) i de com es treballa a l’institut per a fer-ho possible. En aquest sentit, van posar en valor activitats dutes a terme al centre per comprovar la presència de les dones en l’àmbit de la recerca i la necessitat de projectar models socials en positiu. Encara resta feina per fer, però amb reflexions d’aquesta mena de ben segur s’assolirà.