L’IPM a Ràdio Premià: El pas de primària a secundària

El dia 20 d’octubre, dimecres, es va reprendre el programa “La Ràdio a les escoles”, de Ràdio Premià, després d’haver estat hivernat arran de la pandèmia. Al programa participen tots els centres educatius de Premià de Mar juntament amb l’institut-escola Santa Anna de Premià de Dalt. El nostre centre va ser l’encarregat d’obrir la nova etapa amb l’emissió d’un programa sobre el pas de primària a secundària. Hi van participar els nostres alumnes Blai Silvestre, Enzo Romero i Maia Kutrodimos, amb la presència d’en Joan Pons, coordinador de 1r d’ESO.  Va ser molt il·lusionant tornar a la ràdio després de tant de temps, i una gran experiència que repetiran les seves companyes de 3r, Lola Carballo i Mariona Herrera, la setmana vinent participant a un programa sobre els Clubs de lectura dels centres educatius.

Per escoltar el podcast (el tall d’Escoles comença cap el minut 15):