L’IPM a la 3ª edició del Makerfest

L’Institut Premià de Mar és un dels centres seleccionats per formar part de l’School Hub, a la nova edició del Makerfest, el proper 21 de desembre de 2021, en una sessió de 8 hores ininterrompudes de treball en xarxa amb 150 alumnes de 20 instituts de Catalunya.

L’alumnat de formació professional posarà a prova tot el seu enginy i creativitat, i mostrarà la seva capacitat d’innovació donant resposta a un repte real a través de la metodologia Design Thinking, mitjançant el treball en equip multidisciplinari. Amb solucions creatives, on l’accent es posarà en el prototipatge.