L’escriptora Care Santos visita l’IPM

Aquest matí l’escriptora Care Santos ha fet una xerrada als alumnes de tercer d’ESO a l’entorn d’un dels seus darrers llibres, Por, publicat el 2019 i que forma part d’una trilogia que completen Veritat i Mentida.

L’autora, que destaca sobretot pels seus llibres per a adolescents, ens ha ofert una xerrada amena sobre temes que normalment no apareixen en el debat quotidià com són la por i el suïcidi. Especialment aquest darrer ha centrat bona part de la seva intervenció, perquè el tabú que hi va associat el fa difícil de trobar en qualsevol mena de debat, tot i ser ja la primera causa de mort entre joves i adolescents.

Valenta, no ha defugit el cara a cara amb els alumnes, al contrari: des del primer moment ha proposat un diàleg sincer amb els estudiants allà congregats, que han pogut fer-li tota mena de preguntes relacionades amb el seu ofici i la seva exitosa trajectòria professional.

En acabar l’acte, s’ha ofert molt amablement a signar els llibres que calgués als seus lectors, els quals han fet una llarga cua per aconseguir-ne la signatura.

Els comentaris que ens han ofert els alumnes de tercer destacaven la simpatia de l’escriptora, que en tot moment s’ha mostrat molt amable i dialogant amb la jove audiència.