Les Quatre Estacions al Teatre de l’Amistat

Divendres passat, 3 de maig, els alumnes de 1r d’ESO han fet una sortida de l’assignatura de música al Teatre de l’Amistat. Enguany han pogut gaudir de l’activitat musical “Les quatre estacions”, obra interpretada pels primers instruments de la secció de corda de l’Orquestra Barcelona Filharmonia.

El seu director, en Daniel Antolí, ha anat endinsant l’alumnat en els secrets d’aquesta famosa obra d’Antonio Vivaldi, fent-los descobrir petits detalls i recursos musicals que ajuden a comprendre-la i per tant a apropar-la als oients. A més de tot això, alguns alumnes han pogut col·laborar a l’escenari indicant els moments clau en la interpretació d’aquest concert, i per acabar han pogut també comprovar de primera mà la importància d’una bona direcció per tal que un grup nombrós de música pugui dur a terme una correcta interpretació conjunta.