L’alumnat de francès obté el seu diploma oficial

El DELF són els diplomes oficials lliurats pel ministeri francès d’Educació, per certificar les competències en francès dels candidats estrangers que no són titulars d’un diploma d’ensenyament secundari o superior públic francès. Els certificats DELF es troben sota l’autoritat del Centre international d’études pedagògiques (CIEP). El DELF es composa de 4 diplomes independents (A1, A2, B1, B2), corresponents als quatre primers nivells del Marc europeu comú de referència per a les llengües.

El nostre centre presenta regularment el seu alumnat de francès a les proves per a l’obtenció del DELF. Enguany tothom ha obtingut el seu diploma amb molt bona nota. Enhorabona!