La memòria de l’arbre, activitat amb Marta Cava

El dia 3 a l’hora de Català, l’alumnat de 4t B hem sortit al pati i al jardí del costat de la biblioteca de l’institut i hem fet una activitat de lectura arran de La memòria de l’arbre de Tina Vallès amb la nostra bibliotecària, la Marta Cava, que va ser alumna de llatí de la Margalida quan encara el Cristòfol Ferrer no s’havia fusionat amb el Serra de Marina.

Ens ha fet molta il·lusió descobrir amb la Margalida que el desmai de Vilaverd, realment era el del carrer Narcís Monturiol de Premià de Mar, perquè la Tina Vallès és filla de Premià de Mar i els seus records d’infantesa hi giren al voltant.

Per saber-ne més, clica-hi: Obrir

Megan i Lucía