Ja som centre del “Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres”

En efecte, ens han comunicat que l’IPM ha estat admès com a centre dePrograma experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres. Pel fet de participar en aquest programa, l’alumnat que considerem prou preparat per obtenir una certificació de B1 o B2  de la llengua anglesa podrà participar en una convocatòria específica a l’Escola Oficial d’Idiomes a través de l’institut. Properament es publicarà al DOGC la Resolució per la qual es convoquen les proves lliures adreçades als alumnes i anirem explicant als grups les característiques del Programa. Formar-ne part també requereix l’assistència a activitats de formació del professorat implicat i treball en xarxa entre centres.

Tot plegat, una molt bona notícia!