Intercanvi de postals en llatí, noves coneixences!

El passat Nadal, el grup de Cultura Clàssica de 3r d’ESO va protagonitzar un intercanvi de postals amb alumnes de Llatí de 4t de l’escola Aula, amb la col·laboració de la professora Montse Bastons, per la seva part, i de la Margalida Capellà, per la nostra. La gràcia d’aquesta activitat podria semblar que rau en l’ús del llatí com a llengua dels escrits, però no és gens menys interessant el fet de recuperar el gènere epistolar en format físic, així com l’experiència de contactar amb persones anònimes, de qui no es tenia coneixement previ. Després d’aquest intercanvi, els lligams entre uns i altres s’han estretit.

Podeu veure més fotos i saber-ne més aquí: