Intercanvi cultural: Alumnes de 3r d’ESO descobreixen Alemanya al Gymnasium Marie Curie de Kirchzarten

Sembla que els alumnes de 3r d’ESO estan passant-ho molt bé en el seu intercanvi amb el Gymnasium Marie Curie de Kirchzarten! La visita a la ciutat de Freiburg deu haver estat una gran experiència, ja que és una ciutat amb molta història i bellesa. L’activitat esportiva al llac Titisee també promet ser molt divertida i enriquidora. Aquestes experiències culturals i educatives són una oportunitat única per als estudiants per aprendre i créixer. Esperem que gaudeixin de la resta del seu viatge. Auf wiedersehen!

1. Damià

Gran experiècia la que es té amb els intercanvis! Espero que gaudissin de tots els moments! I Friburg i el seu entorn és presciós!