Gran recapte solidari el 22 de novembre

El divendres 22 de novembre, i dintre de les activitats del GRAN RECAPTE, es durà a terme l’esmorzar solidari organitzat des de les tutories de 4t i el Servei Comunitari. Comptem també amb el recolzament de l’AMPA.

Ens agradaria que en el decurs de la setmana es fes promoció de l’activitat entre la nostra comunitat educativa.

L’activitat consisteix en organitzar al claustre de l’edifici Serra de Marina una gran taula atesa per l’alumnat de 4t on es vendran pastissos, entrepans i begudes a preus assequibles. Tots els guanys es destinaran a la caixa DE DONATIUS del GRAN RECAPTE.

1. Irene Medina

Estaría bien que en el esmorzar solidari hubiera algún producto sin gluten para que los alumnos celíacos puedan participar también y no sentirse excluidos…