Geogimcana educativa a la UAB

El passat divendres, dia 8 de novembre, alumnat de Ciències de la Terra i del Medi Ambient va anar a la UAB a realitzar una activitat organitzada pel departament de Geologia d’aquesta universitat, la Geogimcana educativa. Aquesta va consistir en superar un total de 10 proves de temàtica geològica repartides per tot el campus de la universitat, que havien de resoldre en equips. Així, els nostres alumnes s’ho van passar la mar de bé identificant roques i minerals, excavant fins a trobar el nivell freàtic o desenterrant i datant fòssils.