Exposició pública de Treballs de Recerca de Batxillerat al Centre Cívic

El proper dia 15 de març, de 17 a 19:30, al Centre Cívic, es farà una exposició de quatre treballs de recerca d’alumnes de batxillerat de l’Institut Premià de Mar. Els treballs de recerca són uns estudis d’investigació que fan els alumnes de 2n de batxillerat sobre el tema que ells han triat en funció dels seus interessos. Amb aquesta petita mostra, volem acostar-vos a la feina feta, des de diferents àrees acadèmiques, de quatre joves estudiants, guiats pel professorat del centre. Podreu assistir a l’exposició dels seus treballs en què us explicaran com van portar a terme les seves investigacions i quins varen ser els seus resultats.