ESCOLAB (enginyeries@upf)

upf

Els alumnes de Tecnologia Industrial I i II de l’INS Premià de Mar van participar a les 8 activitats que oferia l’Escola Superior Politècnica Pompeu Fabra (UPF) el 22 de febrer en la jornada d’ESCOLAB: Gaudeix la recerca de les noves tecnologies. Les 8 sessions o activitats programades van ser:
SPECS a càrrec del Grup de Recerca en Sistemes Sintètics, Perceptius, Emotius i Cognitius.(Espai Machine intel·ligent, eXpèrience Induction XIM & bainX3.com).
CMTECH a càrrec del Grup de Recerca de Tecnologies Cognitives. (Les aventures de Pico i ÇH3D).
MTG a càrrec del grup de recerca en Tecnologia Musical.(Peça musical 28×28).
IP4EC a càrrec del grup d’Image Processing for Enhanced Cinematography. (Making Cinema).
WRG a càrrec del Web Research Group. (VisMus).
Al-ML a càrrec de Artificial Intelligence and Machine Learning Research Group. (Room Escape).
GTI-Learning a càrrec del Grup de Recerca en Tecnologies Interactives. (PyramidApp).
@UPFBarcelona
@SPECS_lab
Us deixem unes imatges dels nostres alumnes a SPECS.

victor guillem