Els de Grec 1, els més peripatètics de l’IPM, han estat elegits en el concurs de Merlí!

L’enhorabona, alumnes de Grec 1, ho heu aconseguit!  Heu estat elegits per anar a conèixer els actors de Merlí i  veure amb ells i amb els fans de la sèrie l’últim capítol de la temporada al cinema Arribau de Barcelona! Sens dubte, han trobat molt original el vostre “mannequin challenge”!

Feu clic aquí per saber-ne més.

1. Joan Marc

No podia ser d’una altra manera, el muntatge és genial i els alumnes estan super ben caracteritzats.
    Seria tan bonic tenir sempre els alumnes tan calladets…

2. Damià

Guau, quin “mannequin”!! Enhorabona!! Estic d’acord amb en JM , les classes podrien ser així de tranquil·les!! Felicitats a tots els participants i a la professora!!