El “Dual Coffee” de l’IPM, un èxit a repetir en endavant

Divendres passat, 27 de maig, l’alumnat del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat va organitzar amb gran èxit -així ho van confirmar posteriorment els assistents convidats a l’acte- el primer Dual Coffee de l’Institut Premià de Mar.

Aquest esdeveniment va ser un punt de trobada entre ajuntaments, empreses i estudiants, on es van presentar els avantatges de la Formació Professional DUAL com a eina per reclutar talent.

El Dual Coffee IPM forma part del projecte desenvolupat pels nostres alumnes com a participants de la 3ª edició dels Premis a la Millor Campanya de Promoció d’FP Dual Dualitza-CaixaBank.

A l’anterior edició vam aconseguir ser-ne guanyadors i, després de veure el treball realitzat aquest cop, no seria cap sorpresa per a ningú que es repetís l’èxit de l’any passat.

Molta sort i, sobre tot, molt bona feina!

Us deixem un petit tast de l’esdeveniment, en forma de vídeo: